Solsidan

Heej bloggen! Har kollat lite på Solsidan säsong 1.
Skrattar fortfarand efter alla skämt ;)
Favo repliker från solsidan :
Alex blöder näss blod Ove plingar på ...
Alex: Hej Ove!
Ove : Hej jagtängte att vi kunde ta den därfikan som vi snackade om efter cvosen.
Alex : Nej ove det är inte läge nu!
Ove: En snabis bara kubba kubba kubba....
Alex: Men fyhelvete Ove vad ärdet du inte förstår?! Fatar du inte att jag inte vill umgås med dig ljust nu?!
Jag har typ 87 saker som är viktigar en att umgås med dig! Jag ska ta hand om min gravida fru där inne , viktigare en ove , Jag ska ta ett högrisktlån för att kunna köpa en barnvangn , viktigare en Ove , jag ska bajsa det är viktigare en ove!
Ove: Men jag tängte bara...
Alex: du ska inte tänka du ska gå hem nu och då kan du fundera på varför ingen vill umgås med dig! För du är jobbig och snål! Två mindre charmiogare egenskaper! Hej jag heter Ove sundberg och jag ärsnål vill du umgås ja gärna NOTTT!!!
Så stänger Alex dörren och öppnar den igen och säger: Chas ove Chas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0